mandag den 20. august 2012

Morgenhilsner og lyden af "ham der ikke er her"...

Hører man mon stadig under kategorien "almindelig", når man hilser køerne go morgen? Og siger "hej" til hestene længere fremme på morgenens gåtur?



På den anden side... hvem siger "almindelig" er noget at stræbe efter?? JEG (og Nova) hilste på både heste og køer. Nød den flotte, flotte morgen og at det så ud til at vi kunne blive beriget med endnu en dejlig (sen)sommerdag.



Samtidig nød jeg rigtig meget at selvom jeg ikke i hverdagene har Mellemste Bukkebruse under mine vinger, så har han efterladt sin lyd. Det gør mig glad at lytte til og jeg tænker rigtig meget på ham. Med smil på læben... Jeppe = en masse ting naturligvis MEN trommerne er bestemt én af dem. Han er dygtig! Altså sådan rigtig dygtig - og her er det ikke kun set gennem en mors "objektive" briller. Vel!?



Så han har lært mig at holde af en masse musik jeg helt sikkert ikke ville have stiftet bekendtskab med ellers. Og at blive dus med det... for når man øver spilles musikken jo ikke kun en, to eller tre gange. Det er klart... Derfor ligger Nickelback også på min Ipod nu. Der er mange gode at vælge imellem. Dette er et af de mere stille men virkelig gode numre (og videoen én af dem der giver gåsehud - consider yourself warned)


Må mandagen byde på masser af sol - Anne-Mette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar