mandag den 18. december 2017

Man må bruge det man har...

Jeg ved Anette har en - måske flere - "Toppers" Bla. Avery Elle treat bag topper. Den er rigtig fin - og kan bruges på flere måder. Heldigvis ved jeg også, at Anette sætter pris på, at  de ting vi har købt kan bruges til mere end en ting. Det er fx. tilfældet her.


Jeg har brugt rektangulære dies fra Nellie Snellen med afrundede hjørner. Først stansede jeg med den største die. Derefter med den mindste fra sættet, som jeg brugte til at lave hullet i midten.
(Ideen med rensdyr-næser har jeg set på Pinterest. Selvfølgelig.... hvor ellers :-) )

Rensdyret er fra sættet Jingle all the way.



På billederne herover lavede jeg en mindre udgave til en pose med gavemærker. Dette blev gjort med en delvis udstansning - dvs- jeg forkortede skærefladen på henholdsvis den store og den lille die. Dette gøres ved at skærepladerne kun dækker die'en der, hvor jeg ønsker den skal skære. MEGET svært at forklare med ord synes jeg :-) Hvis du ikke kender teknikken og ønsker at lære det så skriv i en kommetar nedenunder, så skal jeg forsøge at vise med billed serie :-)


Som det ses på billederne har jeg brugt forskellige alfabet stempler. Blandt andet fra Concord&9th og og Altenew. (Gavemærkerne er forøvrigt lavet med dette lækre die sæt fra Lawn Fawn)

.Håber du kunne bruge inspirartionen og jeg ønsker en dejlig uge - her den sidste uge op juleaften
Anne-Mette/gallerilarsen

2 kommentarer:

  1. Super super flotte malerier!! Takker for kigget

    SvarSlet
  2. Super god blog og fine billeder

    SvarSlet