onsdag den 13. december 2017

Pyntede pakker...

1. søndag i advent kunne flere af mine skønne veninder, pakke 1 gave op, af de adventspakker jeg har lavet til dem. (og lad mig her indskyde; GID jeg havde haft tid og overskud til at lave til alle mine veninder!!!)


Indholdet er små hjemmelavede sager (bla. de tidligere viste ler-ophæng) Udover det indeni, ønskede jeg, at gaverne i sig selv skulle være noget, som var hyggeligt at gå og kigge på i dec. Måske opdage små nye detaljer.

(Bemærk den evigt sultne labrador, Nova, som - NATURLIGVIS - var nødt til at se nærmere på sagerne...måske noget ku´spises??!)

Jeg udvalgte bestemte farver, stempler og dies, og brugte disse til alle pakker, men mixede på kryds og tværs. Som man kan se på billederne, fik jeg lyst til andre farver undervejs. Bla.blev julemanden klædt i henholdsvis rødt tøj samt rosa ditto. Jeg hørte ingen klager fra ham, så gætter på han var tilfreds.


Jeg vil forsøge at liste alle de materialer op jeg brugte - og som sagt blev de så mixet på kryds og tværs. Jeg lavede en stak af hver, i forskellige farver. Enkelte ting (som fx- tallene) blev holdt i den matte guldkarton til alle.


Måske har du fået lyst at pakke en særlig pakke ind til jul??! Eller måske 2. Eller 3.

Har blandt andet brugt;

Stempel sæt;Jingle all the way,
Tallene;Number it
Tag; pierced label
Tag til sætning; pierced tags
Mistelten; Misteltoe
Snefnug; Take a bough
Krussedulle; Circle sketch
God jul; God jul
Rensdyr; Deer love
Nuvo drops, White blizzard
Guldkarton; mat 
Guldkarton; blank 
Sølvkarton; blank


Rigtig go fornøjelse til vi ses næste gang

Anne-Mette/gallerilarsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar