onsdag den 22. maj 2013

Hjertestage og et kærligt kort...

Allerførst; tusind TAK for jeres søde fødselsdagshilsner !! (Jeg tillod mig en fælles-tak nederst i kommentarerne til indlægge...)t Det er rigtig hyggeligt at have søde læsere som sender én en tanke - og tager sig tid til en lille hilsen! Det gør mig rigtig glad - så STOR TAK fra en glad 41-årig...

Jeg havde travlt med at afprøve noget af mit nye krea-gear, og det er jo HELT perfekt når man har sit helt eget "stash" af hjemme-trykt papir, at kunne stanse bogstaver af. (okay....nu er jeg nødt til at ønske mig flere alfabet die cuts/skæreskabeloner :-) ) Den alt for lækre neon farve fra Golden skulle osse i spil. Jeg ved der sidder læsere på den anden side af skærmen som bare har helt og aldeles totalt styr på at lave kort. Og i dén sammenhæng ligner mit måske en opgradering af et børnehave-projekt. Eller noget...


Nåehmen ihvertfald fik jeg lavet et kort - i farver som kunne passe til en lille lysestage jeg for nylig fandt i genbrug. Den røg i kurven (jeg glemte at tage før-billede) og hjemme igen fik den først en gang gesso så malingen bedre kunne binde, og herefter blandede jeg en mint som mindede om den lækre beton/mint-vase jeg OGSÅ var så heldig at få i gave. En lille kage blev bagt - og jeg VED godt det ikke er valentines dag. Ikke engang i nærheden (Til gengæld er det 14 år siden vi sagde "I do" - og så skal der da lidt hjerter og livretter til. Ikk'?!)

6 kommentarer:

  1. Anonym09.48

    Hej. Hvor er det en fin lille lysestage, rigtig retro men med moderne look.Sjovt at finde sådanne ting i genbrugsbutikker. Det er de mest utrolige ting, du får noget ud af. Knus mor

    SvarSlet
  2. Endnu engang et stort tillykke med dagen forleden :o)
    Jeg ved ikke, hvilken stansemaskine, du har. Jeg har en Big Shot fra Sizzix og E L S K E R den(!), og selvom jeg igennem de sidste 8-9 år har anskaffet mig en solid samling skabeloner, kan jeg hele tiden finde nye, som jeg virkelig 'mangler' ;o).
    Mht. inspiration til diverse kort, så kan jeg helt klart anbefale dig denne side: http://mojomonday.blogspot.dk/. De kommer med nye idéer hver uge, som du bare kan benytte dig af som du har lyst.
    Rigtig god fornøjelse med det hele.
    Mvh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha... man skal heller ikke gå ned på udstyr jo :-) Det er osse en Big shot jeg har - og du var da klart en af dem jeg henviste til da jeg skrev om læsere der laver langt federe kort!! Tusind tak for linket - det vil jeg gemme. Men jeg kommer nok aldrig rigtig til at "nørde" med kort som jeg gør med tryk og maling...men derfor er det altid fedt med noget inspiration, så Tak Anette. Og fortsat go weekend

      Slet
  3. Det ser jo super dejligt ud som altid og stort tillykke med bryllupsdagen! Skønt kort, jeg synes nu du er lidt af en fantast til det hele, også til at udtrykke kærligheden :-) ha en rigtig dejlig weekend, kram!

    SvarSlet
    Svar
    1. Taark Mette - bliver sgu rød i kinderne af dine søde kommentarer!! Men udtrykke kærligheden til min Mand - dét kan jeg :-) :-) Jeg er pænt tilpas med VI er gift med hinanden :-) :-) Mette der har været liiidt hektisk så jeg har ikke lige nået at skrive hos dig men du kan tro jeg vender tilbage :-) Ha en dejlig weekend

      Slet