tirsdag den 18. december 2012

Flere slags stjerner...

Egentlig har jeg et lidt blandet forhold til julestjerner MEN den her kunne jeg simpelthen ikke stå for. I eftermiddag skal jeg besøge min søde Moster så jeg nuppede to med i kurven. Ledte efter et par urtepotter men endte istedet med to dåser flåede tomater.... Skulle ikke lige bruge tomaterne så de røg i fryseren.


Jeg klippede papiret til og satte det fast med dobbeltklæbende tape. Læderstjernerne er nemme - og rigtig fine synes jeg. Faktisk kan jeg rigtig godt lide træperlen sammen med læderet, men der manglede noget farve   nedad "urtepotten", så jeg gav dem en omgang pink neon (but of course....) med en råhvid snor om maven blev det en lille fin op-til-jul-blomst.


I vindueskarmen overvåges jeg af en lille engel.... Meningen med urtepotterne var at der skulle stå J U L på hver af dem (har set det et sted. Måske House Doctor!? Kan ikke huske det). Foreløbig har jeg ikke lige nået det, men hyacinterne VAR købt og da jeg fandt et flot stykke bark måtte det stilles op. Med eller uden bogstaver. ( OG....ellers bliver det jo også jul næste år. Ikk'??!)

4 kommentarer:

  1. Anonym13.22

    Ser super godt ud, er personligt ikke vild med planten julestjerne, men i denne dekoration er de super skønne :o)

    SvarSlet
  2. Det ser fantastisk ud - dine små dåsekreationr. Sådan et par stykker modtog jeg gerne....også selvom den slags julestjerner ikke er min kop te. Men i din version, er de skønne.

    SvarSlet
  3. Isa og Anette det lyder som om I har det som jeg mht. julestjernen (Men der er GODT NOK mange i butikkerne, så nogen må have det anderledes end os :-) :-))

    Og så mange tak og små buk for jeres søde ord om de små dåser! I fortjener helt sikkert begge noget lignende, så I må forestille jer et par virtuelle pink stjerner i dåseskjul - fra mig til jer med ønsket om en rigtig glædelig jul!!

    SvarSlet
  4. Jamen hvor er de fantastisk søde,hold da op din moster er da helt sikkert blevet meget henrykt over dine fine gaver. Er helt vild med læderstjerner og neon perler, så dejlig kombi! Skal lige på blog tur også blir det nok den sidste inden jul, så rigtig glædelig jul, håber I nyder julen!

    SvarSlet