mandag den 20. maj 2013

Endnu et år på bagen (og resten af kroppen?!...)

Normalt starter fødselsdag med sang på sengen - ihvertfald hér og jeg ved det er det samme MANGE andre steder. Jeg kan simpelthen ikke ligge dér og sove længe; kroppen må op og ud...Igang. Dét forhindrer heldigvis ikke en skøn måde at starte dagen på. Første gave fik jeg af min dejlige veninde som skulle med på morgenens gåtur og vel hjemme igen havde Mindste Bukkebrusen pyntet op med flag... Jeg ANEDE ikke der fandtes så mange i skabet :-) :-)



Hyggelig morgenkaffe med mine forældre, søster og vores "ekstra familiemedlem" (et kapitel for sig selv, men det er naboens datter på nu 29 år som har været i huset hér, da drengene var små og siden da er blevet betragtet som "en af os". Jeg tror ikke der findes den ting i verden hun ikke vil gøre for eller med drengene - sammen eller enkeltvis. Og for os for den sags skyld....ja, ja...sagde jo det var et kapitel for sig selv...)

Heldigvis bød gaverne bla. på skønne krea-ting - noget af det var jeg liiiige nødt til at lyn-teste så det blev til en lille fødselsdags sommerfugl. Fortsat go mandag til jer derude - og jeg håber I har NYDT pinsen og det dejlige vejr. (Ja, undskyld men det har det altså været hér. Og skyen som truer nu....den er snart væk, det tror jeg bestemt)

13 kommentarer:

  1. Stort tillykke!

    SvarSlet
  2. Elsker fødselsdage og al den hygge, der bare er ekstra meget af sådan en dag. Tillykke med den og fortsat dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Tillykke Tillykke :-)

    SvarSlet
  4. Anonym20.31

    Hej Endnu en gang til lykke. Sikke en flot sommerfugl du lige har kreeret, og så med tallet 41, ja utrolig, at det er så mange år siden du blev vort første barn. Tak for mange gode minder i alle disse år Knus Mor

    SvarSlet
  5. Stort tillykke, sikke nogle dejlige glimt med flag, blomster og krea-gaver :)

    SvarSlet
  6. KÆMPE TILLYKKE med fødselsdagen! Håber det har været en vidunderlig dag. Solen har i hvert fald også været fremme her, så tak for det smukke vejr! Ha en vidunderlig aften kære Anne-Mette

    SvarSlet
  7. Tillykke her fra ;O)

    Mona

    SvarSlet
  8. En rigtig stor fødselsdagskrammer til dig Anne-Mette.....høhø....godt nok lidt forsinket, men pinsen har været fuld af så mange ting.
    Fantastisk vejr til fødselsdag-kom-sammen.
    Heldige dig - kreagaver gør glad og varer rigtig længe.

    SvarSlet
  9. Et forsinket stort tillykke men ikke mindre varmt og fra hjertet! Dejligt med sådan en solskinsdag :-)

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med fødselsdagen Anne-Mette : ) Gode gaver ser jeg ; )

    SvarSlet
  11. TUSIND MANGE TAK til jer alle for dejlige fødselsdags hilsner - det gør rigtig glad, det skal I vide!! (og så håber jeg I tilgiver en "fælles-tak" :-) :-) )

    SvarSlet
  12. Du er så sød - Og så har du som altid..ihvertfald NÆSTEN altid ret:-):-):-) vil da gå igennem ild og vand for "mine" drenge - og dig og J. Naturligvis også <3<3 men som du siger, det er ét laaangt kapitel for sig selv:-):-)
    Og tusind tak for en rigtig dejlig fødselsdags formiddag..det var hyggeligt:-) og dejligt at se du også bliver lykønsket herinde!!
    Stort knus Lone <3<3

    SvarSlet