lørdag den 21. juli 2012

Done deal...

Så kom det sidste tryk på - og mine store skumbogstaver kom i brug for første gang. (de var ellers svære at leve uden da jeg fandt dem). Malingen kom på, på et ujævnt underlag, hvilket gav en ret go effekt synes jeg. Tilfreds Mor og ditto spejder.



Har mange gode ideer; til små tryk i rammer og større lærreder. Men der ER altså meget som skal flyttes frem og tilbage, så jeg overvejer det lige. En ekstra gang. Har jo også andre planer. Blandt andet om endnu en portion super lækre chokomuffins med blødt karamel-indre - uhmmm.

Denne gang som en lille ekstra fødselsdagshilsen til min svoger som runder de 50 imorgen Og som elsker kager. Så har jeg ihvertfald ikke sagt for meget. Og mon ikke familien hér ville sætte pris på at de ikke ALLE bliver givet væk. Jeg tror det. Og vil heller ikke udelukke at jeg til aften selv er at finde med en lun af slagsen og en kop te. Aahhh....

Go lørdag derude - med eller uden kage. Anne-Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar