torsdag den 19. juli 2012

Kreativitet i flammer...

Dagen idag har budt på maling og pensel. Blandt andet... Men på den lidt alternative måde. Ældste Bukkebruse skal deltage i den store spejderlejr fra på lørdag til søndag ugen efter. (Den Mindste skal også afsted fra tirsdag til torsdag)

Jeg er sikker på det bliver en rigtig stor oplevelse for dem - og de ca. 35ooo andre spejdere. Ugen byder på et væld af aktiviteter, sjov og samvær med kammerater og sikkert også ny lærdom.

For Jonas' vedkommende er der bl.a en fest med ildtema, hvor spejderne blev opfordret til udklædning der matchede temaet. Det ender gerne med vi hjælpes med den slags projekter. Og jeg gør det gerne. Synes det er hyggeligt - og dejligt når vi sammen får ideer.

Tjansen med tegning/maling fik jeg da Bukkebrusen skulle passe tjansen bag disken i OK. Så kunne jeg jo både hjælpe, glæde og få maling på fingrene.... INGEN grund til klage herfra.


Ha.... Jonas poserede beredvilligt. Det manglede da osse bare :-) Nu mangler jeg blot at tilføje teksten; "Scout on fire" på brystkassen.


"Ku da osse være der sku' stå I'm on fire istedet - så vil jeg tage den på til gl. elevfest næste gang" - Helt sikkert ja....

    Og NU er der dømt te og film-hygge. Ihvertfald til mig.

Brænd-hyggelig torsdag aften - Anne-Mette
(ja, undskyld... ku' bare ikke lade være)


 


2 kommentarer:

  1. Jeps - så virker det, Anne-Mette :)Flot.
    Tillykke med din nye blog. Den skal du nok få meget glæde af...og jeg advarer. Sådan noget kan hurtigt bli' en tidsrøver.
    Men - kære Anne-Mette - velkommen til blogland :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette - for det hele :-) Jeg er godt klar over det med tidsrøveriet, men så må jeg jo slå bremserne i, hvis det griber for meget om sig. Lige nu nyder jeg det som et frikvarter og som "en del af en dejlig, inspirerende flok" Vi "ses" - her eller der :-) :-)

      Slet