torsdag den 17. april 2014

Glæden ved at gi' - og lidt mere påske...

For et par uger siden havde Anita en Give away kørende i samarbejde med firmaet Norlie. Det man skulle for at komme i betragtning var at skrive i en kommentar HVEM man ville forkæle, hvis man var så heldig at vinde. Man måtte gerne forkæle sige selv - oogggg....de fleste kunne vel nok trænge til en lille smule (selv)forkælselse. Jeg var dog ikke så meget i tvivl; jeg har en rigtig sød veninde som jeg synes kunne trænge til lidt kærlighed forklædt som glimmer :-) (jeg er så heldig og meget priviligeret at have adskililelige veninder som jeg holder utrolig meget af - så til jer og min søster; Sorry...men jeg havde ét skud i bøssen :-) :-) )


Jeg blev simpelthen så glad da jeg så at Anitas søde Karla havde trukket MIT nr (og dermed MIN kommentar) Det gav en rigtig god mulighed for (endnu engang) at fortælle min veninde, at jeg holder meget af hende. Og at jeg synes hun fortjener lidt forkælelse. På søndag skal vi på kunstudstilling sammen - så bliver hun begavet. Tak søde Anita - og Tak til Norlie.


I sidste indlæg skrev jeg at påskepynt ikke lige plejer at være mig....men da jeg i Tiger så de små klistermærker til at pynte æggene på morgenbordet ku jeg bare ikke lade være....Som Mindste Bukkebruse sagde så "er det ikke så meget fordi de er søde, men jeg synes altså de er rigtig sjove...." Det synes jeg osse.


Jeg bagte en stak pandekager og de tomme skaller blev så pyntet. Jeg indrømmer det; jeg blev næsten barn igen og da jeg stod der med hele familien var jeg tæt på den gamle leg; "så sagde vi at du var Moren, og jeg var Faren - og så gik du på arbejde og så.....og så.....og så...." Små æggebægere af tom køkkenrulle med marmorfolie, og der var fødder til familien. Let the play begin....(og som I kan se har de flyttet lidt rundt - bare fordi der gik fjol i den) Nu bor de her lige et par dage mens vi holder påskeferie. Og nyder det. Håber I må gøre det samme. RIGTIG GOD PÅSKE!!

1 kommentar:

  1. Så kan man vist ikke ønske sig en bedre veninde ; )

    SvarSlet