lørdag den 30. marts 2013

Vaser, svampe og en skøn dame på høje hæle...

Da jeg den anden dag skrev at jeg havde planer om et indlæg mere var det ikke helt det hér jeg havde i tankerne... ihvertfald kun delvist, for maleriet kendte jeg ikke noget til i onsdags. Det gør jeg nu... Og heldigvis for det. Det er mit!!! Og malet til mig af min skønne indsparker og inspirator henover vinteren; Merete Lisby. Yeeaaahhh.... (mere i et andet indlæg...)


Det jeg havde planer om kort at vise var den lille vase og de søde, fine svampe... De er så bløde og lækre og jeg vil (næsten) kun af med dem fordi jeg ved der er flere på vej, som jeg selv må beholde. Disse er til min veninde sammen med bogen og lidt andet - også mere om dét i et andet indlæg (sikke jeg skal skrive efter påske :-) )

Vasen blev lavet efter samme princip som lysestagerne. Den anden dag da de små kaffefløde-flasker var lige ved at ryge til genbrug slog det mig pludselig, at der hvor etiketten plejer at sidde ville det passe fint med lidt finér!!? Måske...?


Det sku' ihvertfald afprøves - så det endte med én til mig selv og én til veninden sammen med svampene... Den ene står "uden dikkedarer", den anden stemplede jeg "SMILE" på. Min pynter sammen med tulipaner og påskeæg og den anden afleveres til festen i aften.

Det var det for nu...Fortsat go' påske til jer!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar