lørdag den 9. juli 2022

Ord og små tekster som baggrund.

I den forgangne uge kom der 7 nye små stempelsæt fra Simple and Basic. Jeg har lææænge ønsket mig et baggrundsstempel med en masse ord, og jeg har tidligere gjort dét, at jeg satte en masse stempler tæt sammen og og brugte dét som stort stempel. 



Denne gang samlede jeg de stempler, jeg synes passede til bryllupsfest, på en akrylblok. Jeg stemplede med Versamark på akvarel papir - tilfældigt omkring - og  FØR jeg brugte varmepistolen børstede jeg lidt tilfældigt af i nogle af ordene. 


Man KAN læse noget af det, men vigtigst er at de danner lidt textur i baggrunden. Herefter sprayes med oxide ink spray i bla. Saltwater Taffy og Speckled egg. Da det var tørt fik det lidt hvid splat samt splat med alm. ink spray i samme farver som jeg allerede havde brugt på panelet. Flere af de allerede brugte sætninger embossede jeg med hvid på sort karton, og stansede ud med den mindste die fra dette sæt. Simple and Basic har også banners med stikninger, men her ønskede jeg en helt "plain" kant. Selve basen til slimlinekortet blev skåret med den største fra dette sæt.


&-tegn og den afrevne side i vellum er fra Florileges design, men jeg tror det er udsolgt. Renke har et lækkert sæt med adskillige "&". Den grønne eucalyptus-gren er fra gemmerne, og med eucalyptus twig fra Craft and You stansede jeg yderligere et par grene ud. En fik et sprøjt med alm ink spray i Saltwater Taffy, den anden forblev hvid. 


Fordi teksterne er så små og fine kan man sagtens bruge flere af én gang. Jeg sluttede af med et par outline hjerter bundet på med grøn nylonsnor for at matche eucalyptus-grenen. 

Jeg havde lidt rester som blev skåret med et af de nyere A7 sæt, pyntet og fik en sætning. Hurtigt lavet når alt VAR stanset ud. 


RIGTIG dejlig sommer ude omkring - både i ferie- og arbejdsland ☀️ 

Scraphilsner Anne-Mette/Gallerilarsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar