lørdag den 3. november 2018

Tags med forskellige udtryk...

Jeg er sikker på det ikke har undgået jeres opmærksomhed, at Anette har designet ENDNU en stak virkelig lækre produkter!!! (Jeg ved ihvertfald hun havde TRAVLT da de nye sager blev frigivet)


Jeg har taget udgangspunkt i den nye dobbelte tag-die. Herefter gik jeg i gemmerne for at kombinere med sager jeg havde i forvejen. (Selvom der hele tiden dukker nye lækre sager op, er det dejligt også at bruge det, der allerede findes i gemmerne)

























Jeg har valgt at lave tags der er forskellige i udtrykket - det eneste disse har tilfælles er at alle har træ-struktur som baggrund. Dette papir er fra Studio Light (15*15 cm blok fra såvel i år som sidste år)



Eftersom jeg har brugt 15*15 cm. papir er det kun fronten, som har træstruktur. Selve tag'et er stanset i hvidt karton.


Denne gang har jeg kun brugt die cuts samt udklippede elememter fra Piateks "Christmas story"

.

Som et lille bonus projekt lavede jeg en lille æske som kan indeholde gavemærkerne. Papiret er fra samme pakke som jeg har skåret baggrundene med, på tags'ene. (båndet er fra gemmerne)


 En sød lille værtindegave. Jeg så ideen hos hende her, og det var let at gøre den smallere så den passede til disse tags istedet. Der er en video tutorial som er nem at følge.




Jeg har brugt følgende produkter.








Dixi Craft Julehilsner die ( Jeg har hèr klippet min i to dele)





Piatek Christmas story 12*12 (beklager rigtig meget.... kan se den pt. er udsolgt







Dette var ordene for denne gang. Tak fordi du kiggede ind. Jeg ønsker dig en rigtig dejlig weekend - måske med plads til lidt krea!!?

Mange hilsner fra Anne-Mette/Gallerilarsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar