tirsdag den 8. oktober 2013

Noget med farver og noget med fjer - GIVE AWAY på bloggen! Kig ind...

I sommerens løb rundede bloggen sit første år OG de første 100 indlæg og jeg lovede dengang at dét ville betyde en give away her, hos Galleri Larsen. Jeg skulle bare liiiige i tænkeboks inden. Og jeg tænkte. Og vendte. Og drejede....


Beslutningen faldt på egne kreationer (- og krydser så fingre for at nogen har lyst at deltage). Det andet jeg skulle tænke over var "reglerne" her hos mig; denne gang har jeg valgt at skele til de regler som andre rundt i Blogland bruger. Jeg kan se både fordele og ulemper ved at skulle melde sig som "fast læser" osv. men jeg skal jo være ærlig og sige, at jeg gerne vil have hjælp til at "udbrede budskabet" om såvel Give away som blog.


Derfor.... OPDATERET!!!

1 lod for kommentar (husk mailadresse hvis du er "anonym"!)
   ENTEN HÉR ELLER PÅ FACEBOOKSIDEN
1 lod for fast læser (enten via Google+, Google Friend Connect eller Bloglovin' - links til alle   3 i hø. sidebar. Dette gælder selvfølgelig også, hvis du allerede ER fast læser!!)
1 lod for at synes godt om Galleri Larsens Facebookside
2 lod for at dele via din blog-sidebar eller på Facebook

Husk at skrive i din kommentar, hvor mange lod du deltager med (og hvilke!) samt, hvilken gave du ønsker.

(billederne har drillet mig rigtig meget i ft. farver og genskin i rammerne - Håber I bærer over...)

1: Vase; blank kobber og rustik sort a la Duracell-vasen (inspireret af Pawn fra House Doctor)
2: 2 lys med fjerprint samt 4 kort
3: Ramme med billede på begge sider, sort og hvidt lys med fjerprint
4: Ramme med  fjerprint-"collage"
5:Stort lys med fjerprint, mindre lys med bånd, "kobbertouch" og fjer -Helt sikkert fra en Glad Høne :-)

Håber I har lyst til at deltage. Jeg trækker lod søndag d. 27/10 kl. 17.00

16 kommentarer:

  1. Tillykke med blog fødselsdagen. Deltager gerne med 2 lodder, og hvis jeg vinder kunne jeg godt tænke mig nr 4/ramme med fjer. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  2. Sikken nogle skønne giveaways!! Det ser fantastisk ud. Du har da været mega flittig :-)
    Jeg krydser fingre for nr. 2....ville passe perfekt :-)

    SvarSlet
  3. Anonym15.14

    Hej. Det er nogle fine gaver der bliver trukket lod om, mon din mor også kan deltage. jeg vil gerne blive udtrukket til nr 5 . knus fra din mor

    SvarSlet
  4. Arg det er da sygt svært at vælge når du laver sådan nogle fede ting ;) Er nu helt vild med dit fjer maleri, så nr. 2. Og deltager med 4 lodder :)

    SvarSlet
  5. Anonym06.50

    Skønne fristende give aways som meget gerne må lande i vores hjem kunne bruge det hele men håber på nr 2 og vil lægge et par lodder i håb om at jeg er den heldige - rigtig god weekend dejlige ven knus Karina

    SvarSlet
  6. Hej Annemette
    Jeg må hellere være med, og deltager med 5 lodder.
    Vil gerne vinde gaverne 2,3,4 eller 5.
    Jeg skyder også noget i gang sidst på måneden, hvor min blog fylder 1 år.
    God ferie til dig og din familie. Inken

    SvarSlet
  7. Hej Annemette
    Tak for din invitation til at deltage i din give away. Du har ret, jeg når ikke så meget omkring for tiden : ) Desværre kan jeg ikke se det sidste billede, det er sådan en tom firkant med et lille spørgsmålstegn i midten.... måske skal det uploades igen??? Hvis jeg vinder må du bare overraske mig med kort og lys ; )

    SvarSlet
  8. Hej Anne-Mette.
    Jeg siger også tak for invitationen til at deltage i din give-away og tak for din søde hilsen på min blog.
    Jeg deltager med 4 lodder og krydser fingre for nr. 4. Jeg er vild med dit fjertryk :-)

    SvarSlet
  9. Om jeg er med, vil jo gerne have fingrene i et af dine fjerprint...
    Deltager med 4 lodder og spreder budskabet på min blog :)

    SvarSlet
  10. Kære Anne-Mette
    Jeg vil rigtig gerne smide to lodder i puljen til nr. fire :).
    Kh Maj

    SvarSlet
  11. Anonym10.12

    Hej. Jeg havde ikke læst dit indlæg godt nok for jeg havde ikke lige set hvordan man kunne optjene lodder, men nu har jeg set det og mener jeg ha r fire lodder. Go udtrækning på søndag, jeg tror der er mange der bliver glade hvis de bliver de heldige. Knus Mor

    SvarSlet
  12. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  13. Prøver så lige igen... ;O)

    nej.... hvor dejligt - og hvor svært på en gang.
    Det er nogle flotte præmier som afspejler det der er spændende ved at følge dig, og det har Jeg med stor glæde gjort igennem længere tid nu. Tillykke med jubilæet.
    jeg mener at kunne tilkomme 5 lodder!
    Og så det svære, det at vælge.... men faldet falder ud på nr. 2
    Vh
    Pia

    SvarSlet
  14. Anonym16.19

    louis vuitton uk outlet
    It is appropriate time to make a few plans for the longer term and it's time to be
    happy. I have read this submit and if I may I desire to suggest you few interesting things or
    tips. Maybe you can write next articles regarding this article.
    I desire to learn even more issues approximately it!

    SvarSlet
  15. Anonym17.23

    I was suggested this blog by my cousin. I'm not sure whether this
    post is written by him as nobody else know such detailed about
    my problem. You are wonderful! Thanks!

    Check out my website; Brave Frontier Hack Android

    SvarSlet
  16. Anonym21.17

    It's going to be end of mine day, however before end I am reading
    this enormous paragraph to increase my experience.


    Also visit my website; best weight lossweight loss exercisesbefore and after weight losskevin james weight lossla. weight lossweight loss shakes

    SvarSlet